Komunikacija s javnošću – Mersiha Čomor

Zadatak: Osmisliti strategiju za odnose sa javnosti za organizaciju ili određenu aktivnost

U PRONI Omladinskom klubu Mostar na adresi Rade Bitange br. 13 u prostorijama Centra za Kulturu u periodu od 22.03.2021 do 19.04.2021. godine održati će se radionice pod nazivom Meditacija kroz umjetnost. Ove radionice imaju za cilj da podignu svijest o važnosti mentalnog zdravlja u društvu, te na koji način možemo da ispoljimo sebe i svoja osjećanja kroz umjetnost. Prva radionica će biti općenito posvećena mentalnom zadrvlju, druga radionica će biti posvećena meditaciji kroz slikarstvo, treća radionica će se baviti meditacijom kroz kaligrafiju, četvrta radionica će se baviti meditacijom kroz muziku. Naposljetku peta radionica će biti posvećena važnosti mentalnog zdravlja. Radionice su namjenjene svim mladim ljudima s područja Mostara uzrasta od 15 do 30. godina. Prijaviti se možete na linku ispod. Ovo bi bio tekst za web stranicu i on je opširniji od onoga za Facebook stranicu. Konkretno kampanja se tiče poziva za učešće na radionici Meditacija kroz umjetnost koja se održava u Mostaru u PRONI-ju. Kampanja bi se vodila na društvenim mrežama Facebook, Instagram i TikTok. Oglas bi bio sponzorisan kako bi ga vidio veći broj ljudi, tj kako bi došli do ciljane skupine. Također poziv bi proslijedili organizacijama sa kojima se surađuje da podijele pozive na svojim društvenim mrežama. Sami volonteri PRONI-ja bi podjelili poziv na svojim društvenim mrežama. Za objavu poziva bi se obratili i portalu Mostrski.ba, Bljesak.info i Hoću.ba, jer dosta mladih ljudi posjećuje ove portale. Kampanja na Facebooku bi bio tekst uz plakat i kratak opis poziva u 3 rečenice. Npr: PRONI Omladinski klub Mostar ima poziv za novu radionicu Meditacija kroz umjetnost. Imaš od 15 do 30.godina i zanimaju te teme mentalnog zdravlja i želiš da naučiš kako da se izraziš kroz umjetnost. Čekamo te prijavi se na linku ispod. Ovaj opis bi također iskoristili za kampanju na društvenoj mreži Instagram gdje bi objavili sliku plakata i u opisu bi se nalazio isti tekst. Za TikTok bi napravili kratki video gdje bi iskoristili plakat za poziv na radionicu i na njenmu bi „letjele“ poruke kako da se prijave na ovu radionicu

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email